marți, 17 noiembrie 2009

Chestionarul lui Proust

1. Principala mea trăsătură: intelegatoare;
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: fidelitatea;
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: independenta;
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: sprijinul acordat;
5. Principalul meu defect: impulsivitatea si, uneori, sinceritatea;
6. Îndeletnicirea mea preferată: lucrul cu persoane noi, in special cu copiii;
7. Fericirea pe care mi-o visez: sa calatoresc peste tot in lume;
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: pierderea celor dragi;
9. Locul unde aş vrea să trăiesc: la tarmul marii ;
10. Culoarea mea preferată: rosu;
11. Floarea care-mi place: trandafirul;
12. Pasărea mea preferată: randunica;
13. Prozatorii mei preferaţi: George Calinescu, Mihail Sadoveanu;
14. Poeţii mei preferaţi: Mihai Eminescu, Omar Khayyam;
15. Eroii mei preferaţi din literatură: Romeo din "Romeo si Julieta" de William Shakespeare;
16. Eroinele mele preferate din literatură: Vitoria din "Baltagul" de Mihail Sadoveanu;
17. Compozitorii mei preferaţi: Mozart;
18. Pictorii mei preferaţi: Van Gogh;
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: parintii mei ;
20. Ce urăsc cel mai mult: nepasarea;
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere: cunoasterea in totalitate a persoanelor;
22. Cum aş vrea să mor: impacata si iubita;
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: cele fara voie, neintentionate;
24. Deviza mea: Chiar daca ai castigat, lupta; chiar daca ai pierdut, lupta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu